Upmood-Japan blog

感情を可視化する事で社会を創造するUpmood!

顧客へのお手伝い!

顧客がしなければ行けない事に対して、どの様にお手伝いできるだろうか。

・測定したデータを解析してフィードバックしてもらえたら良いと考えているかもしれない

・初期サポートを充実して欲しいと考えているかもしれない。

・困った時にすぐ相談できる様にしたいと考えているかもしれない。

 

顧客の要望に対して、どのような期待に応える事ができるだろうか。

 

顧客はどの様に扱われたいのだろうか。

 

企業として、どの様に彼らの日常に寄り添えるのであろうか。

 

顧客はどの様な関係構築を望んでいるのだろうか。

 

どの様な価値に対して、顧客はお金を払ってくれるのであろうか。

 

先方は(考えているかもしれない)(思っているかもしれない)と相手の立場に常に考えて構築していく事が必要なんだろうな。

 

って事で、初期マニュアルを毎日更新します!

 

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https://neo496214.owndshop.com/

How can we help our customers to go if they don't have the goods?

・ You may think that it would be good if you could analyze the measured data and give feedback.

・ You may want to improve the initial support.

・ You may want to be able to consult immediately when you are in trouble.

 

What kind of expectations can we meet in response to customer requests?

 

How do customers want to be treated?

 

As a company, how do you get along with their daily lives?

 

What kind of relationships do customers want to build?

 

What value will the customer pay for?

 

I think it is necessary for the other party to always think from the other party's point of view (may be thinking) (may be thinking) and build it.

 

That's why we update the initial manual every day!

 

 

リー・ジャパンらと男性美容研究家 藤村岳さんがコラボ開発したデニム専用消臭スプレー。