Upmood-Japan blog

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顧客の分解!!

Customer Satisfaction(カスタマー サティスファクション)顧客の分解

ここでも顧客満足度と分解するのか、顧客を分解するのか考える必要ありますが、今回は顧客の分解から。 

 

顧客が誰かを分解してみる事にした。

私は良く言語ではなく、図を使って物事を整理する事が多いです。

文章ですと、受け取り側によっては商流などが変わってしまう事が多々あったからです。

 

では、

ブログ更新の後に、とある先輩の書き込みがあり、誰に愛されたいのか!を電車の中で考えていました。

これは私企業が一方的に(この人に愛されたい)という向きになるので、ぷいってフラれる可能性が高いし、相思相愛になる確率も低いと考えます。

あの髪がくるくるしたブルガリの香りかな?良い香り!スタイルも良いし、この方に愛されたい!と思っても、私の容姿を見て相手がOKとは言わないのよね。

いくら私が痩せようと育毛剤を使おうが、着ている服を変えようが駄目なのよ。

 

そして2番と3番・・・。

 

これは明日書き込みますね。

時間が無い・・・・。 

Customer Satisfaction Decomposition of customer satisfaction

 

The customer decided to disassemble someone.

I often use diagrams to organize things, not languages.

In terms of sentences, the commercial distribution often changed depending on the recipient.

 

Then

After updating the blog, there is a post from a senior, who wants to be loved! I was thinking on the train.

This is because private companies tend to be unilateral (want to be loved by this person), so there is a high possibility that they will be flirted with each other, and there is a low probability that they will be in love with each other.

Is it the scent of Bulgari with that hair rolling? good smell! The style is good and I want to be loved by this person! Even if you think about it, you don't say that the other person is OK when you look at my appearance.

No matter how much I use a hair restorer to lose weight, I can't change the clothes I wear.

And No. 2 and No. 3 ...

I will write this tomorrow.

I don't have time ...

 

 

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